top of page

Group

Offentlig·84 medlemmer

Tänkte först bara fixa barnens rum, men så såg man plötsligt hur dassig resten av lägenheten såg ut i jämförelse. Jag är inte helt värdelös med pensel och roller, men det tar så mycket längre tid än man tror, och sen ska det slipas, tvättas, täckas… ja, du vet. Jag blev trött bara av att tänka på det. Efter lite letande hittade jag ett Måleriföretag Stockholm som erbjöd 50 % rabatt om man bokade flera rum samtidigt, och jag blev faktiskt positivt överraskad. De kom hem på besök, gick igenom alla ytor och behov, gav en tydlig offert och föreslog lösningar jag själv inte tänkt på (som att byta färgtyp i hallen där det blir mycket slitage). Jag trodde ärligt talat att sån service knappt fanns längre. Jobbet tog två dagar, de dök upp exakt som planerat, var supernoga med täckning och skydd, och resultatet blev faktiskt bättre än vad jag vågat hoppas på. Det blev en helt ny känsla hemma – och jag slapp svära över stänk på golvet. Jag tyckte de var proffsiga rakt igenom, så om du funderar på att köra – kolla upp dem och se om det känns rätt för dig också.

5 visninger

Har ni tänkt på hur vissa beslut känns jättesmå i början men sen visar sig påverka mycket mer än man trott? Som när man bara byter gardiner och plötsligt börjar ifrågasätta hela inredningen. Det är lite läskigt, men också rätt häftigt hur snabbt en förändring i miljön kan sätta igång tankar på andra områden i livet.

Om

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

bottom of page